אז כולנו כבר יודעים כמה חזק התחום של הפרסום בדיגיטל והשימוש בבאנרים לפרסום העסק. ואם התחום לא היה כל כך חזק פייסבוק וגוגל לא היו הופכות להיות פלטפורמות הפרסום המובילות בעולם. ואם זאת נראה כאילו שכחנו פלטפורמה נוספת שמאפשרת לנו להגיע למרבית הלקוחות הקיימים שלנו והכי חשוב היא בחינם, 100% בחינם.
אם עוד לא הבנתם אנחנו מדברים על שימוש בבאנרים שאתם מטמיעים במיילים ובהתכתבויות עם הלקוחות. עדיין לא מבינים איך זה עובד? נסביר את התהליך בהמשך המדריך.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מה זה בכלל באנרים למייל?
באנרים למייל הם תמונות של באנרים כמו כל עיצוב באנר המשמש לפרסום בגוגל או לפרסום בדיגיטל רק שההבדל כאן הוא שאנחנו מתאימים אותו למייל, לגודל ולסגנון של חתימת המייל שבה אתם משתמשים לעובדים שלכם. אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים אז מתחת תוכלו לראות כמה דוגמאות של עיצוב באנרים למייל שיצרנו עבור לקוחותינו בעבר.
איך מפרסמים עם באנרים במייל?
זה הכי פשוט שבעולם. באותה צורה שאתם מפרסמים את העסק בגוגל ובאותה צורה שאתם עושים שימוש בתמונת חתימה למייל ניתן גם להוסיף תמונה של באנר מעוצב שתופיע מעל או מתחת לחתימה. רצוי שהעיצוב של הבאנרים יהיה ברוחב של עד 320 פיקסלים על מנת שלא יחתך בתצוגת המובייל ואם אתם לא יודעים איך להוסיף תמונות לחתימה במייל תוכלו לצפות במידע נוסף במדריך של הוספת חתימה ב-Gmail ובמדריך של הוספת חתימה ב-Outlook ואם אתם זקוקים לעזרה נוספת בקרו במדריך המסביר מהם באנרים למייל ושם תוכלו גם ללמוד כיצד להטמיע באנר ולראות דוגמאות לחתימות למייל המכילות באנרים.
לאחר שסיימתם את התהליך של עיצוב הבאנרים כל מה שנותר לעשות זה להוסיף את תמונת הבאנר למייל של העובדים ובתמונות באנרים תוכלו לפרסם מוצרים ושירותים שונים בכל מייל שאתם שולחים ללקוחות. ושוב הפרסום הזה הוא בחינם והוא מאפשר לכם להציע באופן אוטומטי שירותים נוספים לקהל הלקוחות הקיים שלכם, יש יותר טוב מזה?
באנר אחר או יותר?
בצורה דומה לאופן שאתם מפרסמים בפייסבוק או בגוגל גם כאן ניתן ואפילו לעיתים רצוי לעשות שימוש ביותר מבאנר אחד. למשל קיימת האפשרות של יצירת באנרים למרבית השירותים השונים של הארגון ולאפשר את היכולת להחליף את הבאנר בהודעות השונות שאתם שולחים.
אם אתם משתמשים ב-Gmail דיברנו בעבר על הנושא של שימוש בכמה חתימות/באנרים שונים תחת חשבון אחד והיכולת לשלוח תמונה שונה לכל לקוח. היכולת לשנות את תמונת הבאנר עבור לקוחות שונים תאפשר לכם להתאים באופן אישי כל מייל בעסק שאתם שולחים ללקוחות וזהו המצב האופטימלי בהתנהלות נכונה.
אם אתם זקוקים לעזרה וסיוע בעיצוב באנרים למייל לחצו כאן לצפייה בפרטים נוספים ואם זה מעניין אתכם נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל עת.
עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!
אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
מעוניינים לעשות שימוש בתמונות עם אנימציה בבאנרים שאתם מוסיפים למייל? במדריך הבא ננסה לדבר מעט על הנושא של שימוש באנימציה בכל מה שקשור לשליחת מיילים ונסביר האם השימוש באנימציה במייל יכול לעזור או שעדיף להימנע ממנו.
ביחד עם החתימה למייל קיימת אפשרות נוספת שתאפשר לנו לשווק ולפרסם שירותים ומוצרים חדשים שיש לעסק להציע. במדריך זה נכיר לכם את הנושא של שימוש בבאנרים במייל, נסביר מהם באנרים למייל וכיצד להטמיע אותם במייל העסקי שלכם.
הידעתם ש-Gmail השיקו פיצ’ר חדש המאפשר לנו לשנות בקלות את החתימה למייל במיילים שאנחנו שולחים ללקוחות? כעת יש לנו את היכולת ליצור כמה חתימות שונות ולשלוח מייל עם חתימה שונה ללקוחות שונים ובמדריך זה נלמד אתכם כיצד.